How to CONTOUR

Contour🤔 pra deshironi te mesoni si te beni contour si Kim Kardashian😓 ( I would like to workout like her too, but contour is easier🙌🏻) epoo shume e lehte duhet te keni make up artist te Kim Kardashian😜 jo mund te beheni prof i vetvetes dhe your own make up artist. Contour ka kohe qe eshte bërë e famshme ane e mban botes edhe nuk eshte per tu fajsuar se pa te dukemi si panda( not judging🐼). Secila nga ne deshirojm te kemi mollëza te fryera ( jo me botox LOL), tehu i fytyres i theksuar, balli me i vogel😣 e keshtu me radhe.

Disa hapa se si te aplikohet contour-AA:

Clean face- gjithmone te jete fytyra e paster para se te aplikohet grimi, te pastrohet me gel ose gentle cleanser🙌🏻

Primer- aplikoni primer/lotion para pudres se lengshme qe te mos mbushen poret me grim dhe gjithashtu e mban lekuren te lengshme or moisturized.

Foundation– pasi te vendoset primer, vendoset sherku (of course😓) e me pas concealer under your eyes ( nen sy👁) dhe ne ndonje pucerr te pranishme e te padeshirueshme.

Contouring– contour te fytyres, te cilen do ta demonstroj me foto ne baze te formes suaj te fytyres👇🏻

Cheeks– faqet – aplikoni nje blush (pink , coral) cfaredo qe i shkon fytyres suaj.

And thats it, kjo ishte sa i perket contour te Kim Kardashian e lehte e shpejt dhe efikase , fotot kan me dal perfektt for sure✌🏻.

Byeeelovlieees💋

Leave a comment

Website Built with WordPress.com.

Up ↑